Kjøpe ny finkåpe!

Jeg liker å gå i skjørt og kjole både til hverdags og til fest. Jeg har dog ingen varm kåpe til å ha utenpå. Jeg har en svææær North Face parkas, men den er virkelig ikke særlig feminin.
Jeg har derfor tittet på litt forskjellige snitt og modeller. Noen har god pris noen har ikke....

Det er vel relativt lett å se hvilke av disse kåpene som er de dyre og hvilke som er de rimelige.
Good priced warm coats






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Coats out of price range!



Kommentarer

Snuffeldyret sa…
Jeg hadde gått for en litt dyr en. I klassisk farge og snitt slik at jeg kunne forsvare investeringen med at den skal vare i maaange år..
Så kan en jo pimpe den opp med skjerf og hansker i spreke farger?
Elsa sa…
Oj, her var det mye fint. Favoritten min er den i midten på første bildet. Likte både fargen og fasongen.
Lykke til med kåpevalget:)
IngunnBW sa…
Enig med Snuffeldyret! Jeg klikket meg inn på den jeg likte best; 29.760,- er dog litt drøyt for en kåpe... Gisp!
Lin sa…
Hehe ja her er det prisklasser ute å går. Alle kåpene i det øvre bildet koster under 2000NOK, mens i det nedre bilder koster alle under 40.000NOK :)