Hagefilmer

Jeg elsker Youtube og jeg finner så mange nyttige og fine filmer. Jeg deler noen jeg!
De beste kommer nederst :)

1. Den snorkende musen, tenk å være så heldig å kunne sove så tungt i dvale!


2. Tomater fra frø til høsting! Easy peasy! :)


3. Jeg har hele tiden tenkt at jeg trenger potter til å dyrke salat innendørs, men her ser jeg jo at det slettes ikke trengs. Kan bruke slike beger det har vært kjøttdeig eller kylling i :)


4. En litt nerdete men også utrolig vakker og fasinerende film om frø


5. Jeg har sett Monty besøker over 100 hager på DVD og dette var min favoritt!


6. Denne boken gis ut 15. Mars og står øverst på min ønskeliste. Longmedow har dårlig jord og er i et område med mye vær også har mannen stellt hagen i 20 år.

Kommentarer

Anne Kari sa…
Takk for tipsene! :)
Mari Anne sa…
Der fikk jeg slått i hjel noen timer til...

Hvor ble det av "abonner" knappen? Husker ikke alltid på hvor jeg har kommentert.
Lin sa…
Kommentarene i Blogger.com har nok ikke aboneringsmuligheter tror jeg. :( Wordpress har!