søndag, april 01, 2012

Video fra drivhuset i dag 1. april

Jeg er så stolt av mitt nye fine drivhus. Jeg har bygget det helt selv da jeg fikk det i gave på sensommern i fjor! Fine pappan og mamman min kjøpte det til meg.

Jeg har allerede lært endel, men har fortsatt masse feil å gjøre.
En erfaringspost så langt er på vei om noen uker.

Her er en litten film jeg har laget i dag. Det står fortsatt endel nede i kjellern som skal stå der til etter vi har vært på påskeferie. Er nemlig veldig nervøs og tenker å kanskje bære alt i drivhuset inn på planterommet igjen mens vi er borte.



11 kommentarer:

Snuffeldyret sa...

Fiin video! Det er så moro med drivhus, koser meg der hver eneste dag nå.

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Morsoooooooooomt å se! Fine hyller du har, nå er jeg jo på jakt etter inventar til mitt lille drivhus, der må plassen utnyttes til det maksimale. Skjønner godt at du er redd om plantene! Har du oppvarming der?
Nå har vi foreløpig utsatt ferieplaner da scoter ikke kommer inn på fjellet pga for lite snø og åpne fjellvann. Snakk om tidlig vår.

krepsemor sa...

Så flink du har vært til å utnytte plassen du har i drivhuset ditt! Genialt med så mange hyller :) Alt ser helt flott ut der inne!
Her ligger det hvitt ute, og tjukk sørpe på veiene.....
Ha en fin påske!

Eilen sa...

Så kjekt du har lagt ut video av hvordan det ser ut! Spennende og se hvordan andres spirer, blomster og grønnsaker ser ut! Spesielt for meg som er nybegynner! God påske :)

Alvas hobby sa...

Flott video!
Og supert drivhus du har satt opp,flinke deg!
Har fått på plass en del i drivhuset jeg også, men veldig spent på om det går bra der i påska. Vi har nemelig fått masse snø, og det er heller kjølig, selv med ovn der...
Blir nok et drivhusinnlegg på bloggen etter hvert:)
Drivhus er kjempegøy, alle burde hatt et:)
Ønsker deg ei fin påske, kommer gjerne tilbake!

Vivi sa...

Kjempe flott video! Jeg gleder meg så til å få nytt drivhus!
Du har jo virkelig fått plass til mye, også har du lik hylle som det jeg har. Den grønne hvor det egentlig følger med et telt :)

Kos deg videre i drivhuset. Klem

Sunniva sa...

Kjempefint drivhus og kjempefin arbeidsbenk. Du har masse morsomme planter der, jeg skjønner at du er litt ekstra redd for dem når du er borte.
God påske:-)

Josefin sa...

Så gøy med levende bilder fra drivhuset! :)

Mamman min har kjøpt make drivhus som deg, bare den litt større varianten, veldig kjekt å se at det blir så fint når det er ferdig :)

Arbeidsbenken din var skikkelig fin, og så lekker farge :D og så tror jeg blodbegrene dine er akkurat sånn som de skal være, de blir noenganger litt rødlige i fargen.

God hagepåske til deg! :)

Lin sa...

Åhhh så stas med så masse kommentarer!

Hyllene er fra IKEA og koster godt under 200 lappen. Hyllene har jeg snudd opp ned, for da får de en liten oppoverkant slik at ting ikke seiler i bakken.

Den grønne hylla er fra et minidrivhus kjøpt på Biltema for mange år siden :)

Synes ikke det høres så digg ut med nyankommen snø nå. Nå er det jo vår! :)

Takk for avklaringen Josefin!

Gooood påske til alle sammen!

Tua sa...

Takk for titten :) Artig med videosnutt, håper på flere i løpet av sesongen.
Ha ei kjempefin påske, Lin.
klem fra Tua

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Hei igjen,
det er fortsatt "ledig" plass på hagegal stand - hadde vært hyggelig å fått med noen "bloggkjente" på standen...... (men ta det ikke som mas, men du har jo masse erfaring å dele)
Oppdatert innlegg idag: http://www.hagegal.no/hagefora/viewtopic.php?f=19&t=45819

Ha en fortsatt superfin påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...