Morgenlys i hagen

Noen morgener er ekstra fine. Solen skinner og siden den ennå står lavt på himmelen blir planter og dugg belyst på en utrolig vakker måte. Slike morgener, når jeg ligger på magen i en hage og forsøker å fange lyset... slike morgener er de aller beste!

Disse prydeplene gikk fra knopp til blomst akkurat den helgen vi besøkte den. 

De hestene som beiter her, de er heldige!





Katten Hudson jakter på kos og en legg å sette klørne i. 





Jeg har tatt alle bildene i hagen på et vakkert Bed & Breakfast i Wales for et par dager siden.

Håper du nyter påsken og får masse utetid.

Kommentarer

hagen vår sa…
Hei! Nydelige bilder. Morgenlys gir spesiell stemning. Ha det godt! Anne
Lin sa…
Ja er det ikke vakkert?
Midt nedi gresset der et sted tenkte jeg.... NÅ er jeg lykkelig! :) Takk for koselig kommentar Anne!
Snuffeldyret sa…
Ooo, jeg må nok ha en ny linse til kameraet mitt!
Lin sa…
Jeg gikk å kjøpte meg både ei makro linse samt ei ny "kit linse". Jeg la pengene i makroen og smalt til med en Nikon linse. Kitlinsa er den rimeligere og dårligere Tamron. 2.8 i blenderåpningen hele veien :) Kommer skikkelig mye nærmere i dårligere lys.
Lin sa…
PS Alle bildene jeg tok på denne turen tok jeg med Tamron linsa.