Vakre Hydalen - Fra morgen til kveld - Ut på tur

I Hemsedal ligger det en vakker bortgjemt dal med noen setre og den heter Hydalen.
Denne er nå et Landskapsvernområde. Man kan kjøre opp og inn i dalen slik at man slipper å gå på grusvei. Da har du et par timer i denne utrolig vakre dalen. Det går en sti innover og du kan snu og gå tilbake eller gå videre mot Hemsedal, evt en større runde om Harahorn som en hel dagstur ala 8 timer.

I helgen var det virkelig masse farger i fjellet!

Vakre vakre Hydalen



Stiene tilbake mot Hydalsberget og Ranastongi

Man kan gjøre seg noen refleksjoner når man går slik timesvis uten en eneste lyd å høre noen stand

Funky og Cleo i høy fart! Lykkelige jenter denne helgen!


Marianne, Funky og Fanta var glitrende reisefølge!

Sukk! Og jeg som trodde Hemsedal bare hadde skibakker og afterski...

Man må ha niste!
Siste rest av Fjellbrjørka før hun kaster bladene

Blåbærlyng i solnedgang ;)

Fra skulderen på Ranastongi

Fineste Fanta i solnedgang! På tide å sette nesa mot hytta og 
Jeg har endelig fått meldt meg på Landskapsfotokurs og det ser jeg veldig frem til! Det begynner denne uken!

Kommentarer

hagen vår sa…
Hei!
Kjempefine bilder. Den klare lufta er fantastisk.
Lykke til med fotokurs! Anne
Anonym sa…
Du har alltid så vakre bilder. Du er en dyktig fotograf! Lykke til med nytt kurs Det er en fryd å følge bloggen din. Ekstra gøy, for vi har vært så mange av de samme stedene. Da tenker jeg på England. Er du interessert i å holde foredrag om dine hageopplevelser/ erfaringer? Hilsen Gro
Lin sa…
Heisan Anne!
Tusen takk for hilsen og ja, den klare lufta på fjellet er en fryd!
Gleder meg til kurs. Veldig klar nuh!
Lin sa…
Gro:
Tusen takk for veldig koselig melding!
Veldig stas å hilse på andre som har samme entusiasme for England som meg!
Ja jeg kunne være interessert i å holde foredrag om vi sammen finner et tema jeg føler jeg kan dele :)
Ta gjerne kontakt direkte på lin@paal.org eller 47025588