Nyttårsforsetter for 2016 - På veien videre


Her er de i kortversjon:

1. Ha minimum 10.000,- på sparekontoen
2. Blir bedre på å ri slik at jeg kommer på samme nivå som i tenårene
3. Minst 1 full fotodag hver måned
4. Forbedre min relasjon til B, E, O og S
5. Etablere min første snitthage / cutting garden og lage buketter
6. Være mer sammen med bra positive folk som gir meg energi
7. Sette av mer tid til lesing (1 full sofakveld pr uke)
8. Si oftere NEI når jeg tenker det og ikke bare si ja og ta på meg ting jeg ikke har tid til!

NYYYYYTE livet!

Kommentarer

Turid sa…
Fine forsetter :) Godt nytt år, Lin.
Riktig godt nytt år til deg. Du har store forventninger til 2016 ser jeg. Jeg liker godt punkt nr. 5 og 6. Lykke til :-) Hilsen fra Liv
Lin sa…
Tusen takk for koselige nyttårshilsner!
Og ja Liv, det er av mine favoritter også! ;)

Klem Lin