Vårfølsen i januar

Masse deilige påskeliljer og blomstrende trær!
Fuglekvitter, lukten av mørk våt jord, den milde vinden på haken og varmende sol så du må ta av jakken.
DET er de første vårtegn for meg.
Forrige måned. Siste uken i januar.
Mens isen lå tjukk på fortauet hjemme.
Da besøkte jeg mitt fine England igjen. Denne gangen var det en julegave til meg og min mann fra mine foreldre. Bedre gave skal man lete lenge etter i min bok.
Jeg hadde ikke med meg mitt fine kamera denne gangen, så alle bilder er mobilbilder og så som så...

Her er noen av minnene fra janurarturen i Surrey utenfor London.

Ingen tele, bare lange gode myke veier og stier

Snøklokkene synger her

og der

Juleroser litt ute av fokus

Den veldig tidlige vårprimulaene står å stirrer blidt i alle grøftekanter!


Grønnt gress i stikanten

Får liksom ikke nok av påskeliljer!
Enger av dem!





Og grønne plener! Året om er gresset grønt! Sukk!
Nå en måned senere er vi ikke noe nærmere dette her hjemme. men vi kommer etter... snaaart!

Kommentarer

stallnilsen sa…
Hei, lenge sia æ var innom her :)

Så deilige bilder fra turen deres, fikk skikkelig vårfølelse ;)

Den julegaven dere fikk var bare helt fantastisk, heldige dere :)

Her har vi fått mere sne inatt, så vinteren er her enda.
Fine bilder fra dæ.

Ha en fin dag.

Lisbeth :O)
Herlige vårbilder. Utrolig at dette kan være i januar. Her hos oss kan det se ut til å være lenge før vi har slike tilstander, men vi gleder oss :-) Ha en fin dag. Hilsen fra LIv