Julemat og tvserier

Så er julen nesten over, og det meste i kjøleskapet er nå spist opp.
Kaker, ribbe, grøt, vin og snacks fyller nå opp den enorme magen min. Buksene mine er blitt trange og vonde på under ei uke.
Og det verste, er at når jeg nå står foran speilet og titter, så syns jeg liksom jeg ser helt grei ut. Det er dette dumme programmet ”How to look good naked” som har endret hele mitt bilde på hvordan jeg ser ut, og bør se ut.
Jeg ser jo på vekta at her bør det slankes pokker så masse, pokker så fort.

Utrolig hvilken påvirkning disse utenlandske seriene har. Direkte farlige er de!

Jeg får nok være snill pike og sette meg ned å bla i Elixia sine timeplaner, se om jeg finner noe fristende!

Gok Wan og noen av jentene fra How to look good naked

Kommentarer

Unknown sa…
Huffda. Du må ikke tenke slik nå i disse tider. Det er jo noe som heter "Lounge wear ". Det er et fancy ord for kosedress.... kjekt i disse tider.
Gry sa…
Men tenk så godt det var! Det er sikkert ikke noe som ikke hverdagsmat og noen turer kan fikse. Bare ungene blir friske skal det bli godt å få seg noen raske, friske turer.
Vivishagerom sa…
Det er ikke det vi spiser mellom jul og nytt år, som vi legger på oss av. Men det vi spiser resten av året.
Det er klart at det er flere som skulle ha trimmet bort litt, men så lenge vi er fornøyd.....
Skyver tanken bort - langt bort.