Mimring fra nittenhundretallet

Når man installerer picasa får man skrekkelig god kontroll over hvilke bilder man har. Og gjerne også bilder som man ikke trodde man hadde lenger. Jeg har rotet litt rundt i dag og funner noen koselige jeg ikke har sett på en god stund.
De er tatt med analogt kamera, liggent å slengt en stund i skuffer og skap, scannet inn med skanner, så redusert i size til å ligge på nettet, dvs ødelagt nesten til det ukjennelige :)

Her sover Jørgen på copyparty 1996


Båtkortesje i Sandefjord St.Hans 1996


Båten Senorita i solnedgang St.Hans 1996


Peter, Tore, Eirik og Jan Sølve ankommer hytta til Jan Sølve på Blefjell etter å ha gått laaangt, så langt at jeg ikke husker hvor langt. Regner med at noen av tøffingene på bildet legger inn kommentar på denne posten, om hvor langt :)


Min fiiine fine Alma og jeg koser oss på Rauland det året jeg jobbet på Rauland Ridesenter


Vår forrige hund Gonwyns Beaming Bonnie og jeg på F-Tang med Svenner laangt der bak. Koser oss på en av veldig mange koselige turer der ute, mamma, Bonnie og jeg!


Bonnie foran juletreet. Sjekk lekkert rosa vegg til vegg teppe :) Det var tider det!


Jacobs første dag i vår verden. 24.08.1998


Jacobs første kyss


Gutta mine i båten på hytta


Fine Jacoben


Så avslutter jeg med et bilde som er fra etter nittenhundretallet. Dette er min nest lykkeligste dag så langt. 08.06.2002.

Kommentarer

Red Hobbitt sa…
Det er artig å finne igjen gamle bilder. Hadde også ei opprydding og fant bilder jeg hadde lagret på diskett, artig å få de inn på PC`en. Utrolig hvor fort ungene har blitt store, bare vi som ikke blir eldre (selv om vi voksne også vokser litt med årene).
Ble gira på å teste hårproduktene du anbefalte i forrige mail, har nok samme hårproblem som du.
Men hvordan gjør du det når du bestiller fra Strawberrynet når varene koster mer enn 200? Må du betale avgiftene da? Ser at balsamen kommer under 200, men shampoen er dyrere.
Ønsker deg og dine ei riktig god jul!
Lin sa…
hmmm jeg pleier å holde meg under 200. Mener de har en deal med at de betaler tilbake dersom det blir over 200.