Billige "brukte" hagebøker på Amazon

Jeg har den siste tiden fått dilla på Chris Beardshaw og hans hageprogram.
I den anledning har jeg ønsket meg bøkene hans. Dog er de dyre, koster 300 og 400 her i Norge. Så da poppet jeg innom Amazon for å se hva de kostet der. 3 pund pr stykk (used and new
). Også betalte jeg ca like mye i frakt. Så da fikk jeg begge bøkene for ca 150,- nok inkl. frakt. Håper Chris har fått pengene for dem selvom jeg betalte så lite :)

Det tok ca 5 dager fra jeg bestilte dem til jeg fikk dem, og de var begge helt nye. Ikke åpnet engang.

Heia Amazon!

How does your garden grow? Get to know your plants & become a better gardener.
Har 30 sider om frø og masse om stiklinger. Går skikkelig grundig tilverks og har utrolig lekre bilder. Totalt 230 sider.


The natural garden, lessons from the landscape. Denne boken ser på hvordan naturen innordner seg i forskjellige klima, og hvordan dette kan hjelpe oss i våre hager. Hvordan få mest mulig hage til minst mulig arbeid. Totalt 160 sider.


Når jeg blar i disse bøkene kontra norske hagebøker slår det meg hvilket hageUland vi bor i!

Kommentarer

Anonym sa…
Gratulerer med bøkene. Hagebøker blir det ikke for mye av.
Jeg har kjøpt mesteparten av hage-og plantebøkene mine fra Amazon. Kjøper en hel del andre bøker der i fra også. Kan ikke sammenligne prisen på det en må gi for en ny bok her hjemme.

Ha en fin helg og kos deg med bøkene:-)
Lin sa…
Jeg er HELT enig, kan aldri få nok hagebøker! Jeg vurderer en egen bokhylle på planterommet, men kanskje heller på leserommet, eller kanskje i stua. Hmmmm stor hylle må det iallefall bli!

Teit jeg har brukt så lang tid på å forstå hvor kult Amazon er, andre har jo skjønt det for LENGE siden :)
hmm, dette var litt spennende. Den siste spesielt er etter mitt hjerte :D
Lin sa…
Anne: Du må gjerne låne min! :)