Handlingsplaner i påskevær på Beitostølen

Da er jeg tilbake i det gråe triste Oslo/Langhus. Jeg savner allerede de nye 40 centimeterne pudder, som lå pent dandert på Beitostølen. Webteamet (minus Kristin) dro til Beitostølen for å gjøre ferdig arbeiet med handlingsplaner for 2009. MTIer og KPIer ble analysert og konkrete oppgaver og ansvar ble raskt plassert, slik at vi kunne komme oss ut i løypa!

GOSH så utrolig flott! Vi hadde en kjapp luftetur etter vi kom opp på mandag kveld, og en 3 timer tirsdag. Jeg som skjelden går mer enn 60 minutter, klarte å pådra meg svære gnagsår selv med Compid på saken. Men ingenting klarer å ødelegge en så fantastisk dag som dette. Det var helt sinnsykt flott føre! Jeg hadde ikke så god glid og kjempet endel, så kaloriene fikk iallefall ben å gå på!
Det var minus 14 når vi dro ut og minus 13 når vi kom tilbake. Helt vindstille og nesten ikke en sky i sikte!
Tror løypa het Rød Løype 1 eller noe sånt.


Se flere bilder av den deilige snøen her >

Kommentarer

å kjære deg så flott!
Mari sa…
Aaa flotte bilder. Nesten så jeg som er totalavholds når det gjelder ski har lyst å ut og strekke seg ;)
Ser ut som dere hadde en fin tur :)
Elin sa…
Så utrolig fint vær og fine bilder a'gitt! Så ut som dere hadde det topp. Du får bruke bildene som bakgrunnsbilde på PC'en, så har du noe fint å se på mens du sitter og dagdrømmer om fine skiturer ;-)
Hvis du har fått så mye gnagsår på "saken" at du måtte sette på Compeed, så er det vel ting som tyder på at det har vært mye mer enn "langrenn" som har blitt bedrevet på den turen... :)
Lin sa…
Elin: Jeg får ikke lov å endre bakgrunnsbilde på PCen min av IT. De er superstrenge :(
Har dem dog på telefonen :)

Jan Sølve: Handlingsplaner og kortspill :)