På ski i Langhus

I dag skulle jeg gå fra Mylla og sydover med snille Anne. Det ble ikke noe av desverre.
Min sønn fikk omgangsyken forrige uke, og smittet meg. Dette kom som kastet på meg fredag, og etter skrekkelig mange timer på diverse toaletter var jeg mer eller mindre ferdig natt til søndag. Kom fort og forsvant fort.

Bilbo sto å maste ved døren i formiddag, og jeg hadde bestemt meg for å holde sofaen og samle energi, for å sikre at jeg ikke fikk tilbakefall på noe vis. Regnet ikke med at formen var noe særlig heller. Så etter å ha overvært skiskytingskaoset på NRK, så jeg plutselig en mann gå forbi ute på gaten med ski. Bilbo pep fortsatt ved døren på tross av mange turer i hagen.
Nei dette gikk ikke bra. Jeg klarte ikke å holde meg inne.

På med sele for Bilbo, og på med ski for meg, og ut i gata. Vi rotet litt rundt, men fant til sist ei løype nord for Langhushallen. Den var en slags liten rundtløype (tror den heter Vevelstadrunden eller noe sånt), og kroppen var kjempebra.
Da iveren klart overgår teknikk og muskler (etter to døgn på badegulvet), hadde jeg noen nesten fall, men dette gikk over all forventning. Gosh som jeg elsker vintern og snø!

Bilbo og jeg er nå skrekkelig fornøyde med oss selv, her vi ligger på sofaen og koser oss!


Bildet er fra Hafjell og minus 17, han så ikke like frossen ut i dag, men like søt!!

Kommentarer

Harryford sa…
Imponerende "styrke" du har! :-) Hive seg ut i snøkaoset etter en slik "omgang"!

Flott å kunne gå på ski rett fra utgangsdøra da!

Og med den treningen tror jeg vel at det er Lin jeg ser i "den lange sorte" på bildet i ditt forrige innlegg! :-)

Kuuul kald vofs!
Lin sa…
haha I wish! Skulle gjerne kommet inn i slike kjoler. Dog er jeg fryktelig glad i mat, så det tror jeg ikke jeg skal ha som mål!
Noen ganger overrasker kroppen veldig!
Anonym sa…
Veldig veldig søt denne Wheaten din ღ