Café/tesalong anmeldelse Tea Time

Jeg er inne i en cafe-fase om dagen og noterer litt her for egen del :)

Jeg og noen venninner tilbragte lørdag formiddag på Tea Time på Frogner. Frognerveien 22 med inngang i Gabelsgate. Ligger vegg i vegg med HC Shop.

Interiøret var koselig, lyst og trivelig, med et lite hint av shabby. Jeg liker når stiler blir mikset, og det var det der!
De hadde rolig jazzmusikk stående å snurre, og det gav en fin stemning.

Klokken 12 begynner Afternoon Tea og antall gjester stiger raskt.

Menyen var liten, Quiche, salat og ristet landbrød med brie. 3 retter. Vi prøvde landbrødet, og det var supergodt, litt mye mat, men heller det enn for lite :)
De serverer også standard scones med rørte bær og krem. Anita og Tine spiste det og virket veldig fornøyd :)
De hadde også slike etasjefat med masse forskjellige kaker og godis.

Drikkemenyen var stor og fin. Utrolig mye gode teer. Bla tre forskjellige Jasmin teer som jeg er så glad i.
Hun ene bak disken hadde god smak og foreslo og anbefalte oss trygt igjennom flere kopper te.
Min mann hentet meg og bestilte en latte to go, med hvit sjokolade og han og var veldig fornøyd.

Dette er et sted eg absolutt kan anbefale. Veldig hyggelig!

Deilig rabarbra og kanel -latte


Her Jasminball i kanne. Denne ballen åpner seg sakte og blir til en stor jasminblomst. Helt nydelig, dog litt besk på smak.


Utrolig lekre kopper til jasminteen

Kommentarer