Earth Hour og kos i solveggen

I går kveld deltok vi i Earth hour. Dvs vi slo av lyset i en time. Vi hadde egentlig tenkt å hoppe over det, men Jacob var på ballen og vi hjalp til :)
Også var det så veldig koselig!
Vi koste oss med vri åtter, rødvin og deilig mat.
Dette må vi gjøre igjen, så utrolig koselig. Jacob turde ikke å gå noe sted da han er mørkeredd, så da måtte han pent sitte sammen med oss, noe som ikke er ofte om dagen. Filmen vi hadde tenkt å se fikk hvile og vi dormet på sofaen utover kvelden.

I dag var det knall vær og vi har vært übereffektive!

Vi hadde deilig rundstykkefrokost og gikk tur med Bilbo alle tre. Så snudde vi Jacob sitt rom opp ned, og hev en haug, og pakke ned en haug. Nå er det superfint der oppe og Jacob kjempefornøyd.

Vi tok lunsj i sola på terassen. DET var digg det!

Så var det planterommet. Pål skrudde hyller og jeg ryddet pappesker, planter, frø og bøker. Vi har ikke fått opp orntlig belysning ennå, så foreløpig er det ganske mørkt, men på neste lønn blir det lys for alle penga! Bilder kommer om noen dager.
Så bar jeg inn ved, nå er vinterlageret tømt. Pål kjørte på sølpla, jeg vasket vinduene, og vi har rydda resten av huset. Alt er klart til vask i morgen. Gleder meg veldig til å komme hjem fra jobb og alt er fresht og flott! Det er ingen penger som er så lett å gi fra seg, som til vaskedamene!

Earth hour med vri åtter!


Påskeliljer i vann, ser ut som vannliljer!


Kjærsten og jeg i solveggen på terassen! We like!

Kommentarer