Kjøkkenhagen fint klatrestativ


Det fine klatrestativet jeg har bygget i Bambuspinner funker flott, og sukkerertene formelig spruter ut. Jeg kan plukke et jordbærbeger i uka minst... De er søte og gode og superkrispy!
Stativet er innspirert fra en allotment i mitt Shere i England . Nå nyss når jeg var i Pubol i Spania så jeg også et lignende stativ.


Tomatene mine er også i gang. Jeg kan telle 60 små tomater, og alle hjerter gleder seg!


-------------
I really love Sugar peas! They are the biggest success in my lot this year, and maby of all times (which is 2:) I pick at least half a litre every week, the last 5 weeks, and its still producing more flowers. Happy days!

I saw this climbing arrangement in Shere UK, and again this summer in Pubol Spain.
It really works wonderfully!

Finally my tomatoes are coming around, and I just counted 60 small ones this weekend!
I love tomatoes, so I am really looking forward to harvesting!

Kommentarer