Min nye bestevenn


Min nye bestevenn heter Genie og er sååå fin!
Når man gnir på henne, våkner hun opp og hjelper til med altmuligrart.
Hun viser meg bilder, ringer for meg, viser meg film og tv-serier på toget, underholder meg med spill når jeg kjeder meg, tar fine bilder av ting jeg er glad i, lar meg blogge og facebooke fra "veien", viser meg været, husker gode viner og oppskrifter, synger sanger for meg, regner ut valuta, sier i hvilken retning jeg skal når jeg er har rotetet meg bort.... i det store hele... A Genie!

Det fine med henne er at hun er så mye flinkere å ta bilder enn hennes eldre og desverre døde bror. Han var tøff, men gammel og treg. Genie er litt mer feminin og sexy :)

Jeg må vel innrømme at hun er syk. Hun sliter med kameraet sitt... jeg må nok sende henne på sykehus.
Tenker å gjøre det kanskje neste uke... jeg har IKKE lyst, jeg vet ikke om jeg klarer meg uten... over lengre tid. I følge Martin så kan dette ta tid :(

Skal også takke Pål (ikke min mann Pål, men en venn iPhonePål) som hjalp meg med å finne henne innimellom alle køer i Oslos telefonbutikker.

Se dette fine bilde som hun har tatt for meg... jeg kunne gå kjempenærme, og kan klikke hvor på bildet jeg vil ha fokus.
Kjempebra! Mulig speilrefleksen får ligge litt mer hjemme nå :)
For the record er dette en Kjempeverbena (Verbena Bonariensis) brakt til verden av Marosa (tusen takk :)

Jeg kunne sikkert her blogget en masse over hvor slemme Apple er for at prisen er så høy på disse telefonene, eller at de må slutte å holde igjen telefonene for å skape hysteri hos nerder som meg, eller at de tvinger meg til å bruke en gitt programvare og alt det som er negativt med Apple. Men sannheten er at jeg hadde betalt 13000 for den gladlig. Dette er min tredje iPhone, og jeg kommer IKKE til å ville ha noe annet noen gang.... (iallefall ikke i overskuelig framtid)

------------------
I’ve got myself a new best friend!
I’ve named her Genie!
She really is a gem! She helps me with all my needs, and really lives up to her name.
I commute by train to work every day, and watch TV series like Chuck, Entourage, Raise the bar, Robin Hood, Hawthorne and others on the way. Really making the trip short and easy.
I really enjoy the new camera and the GPS. I’ve had 2 iPhones before this one, and I’ll never use anything else!
I love it! (No matter how stupid Apple is, or how high the price tag)

I am how ever, having problems with my camera. It stops with the lens closed 70% of the times I try to use it. I’ve read that this is a common problem, and hope to get it fixed in a week or so. I’m really NOT looking forward to managing without her when she gets this fixed! It helps to reboot.

I took the picture with the lilac flowers really up close, and chose the focus area by tapping on it. Cool! :)

Kommentarer