Over halveis - noen minor problems

Ja så er jeg over halveis med løpeprogrammet mitt...
Programmet er 12 uker, og nå er jeg i uke 9.
Må si jeg er skrekkelig fornøyd med programmet. Selv om det går sakte frem, så føler jeg meg utfordret hver gang. Litt utenfor comfortzonen min :)

Dog sliter jeg med hoftene og leggene. Hoftene er en sånn greie som kommer jevnlig, leggene er nye. Jeg har bestilt time hos magikeren Peter på NIMI på Ullevål. Han er manuellterapaut, og fikser meg dønn bra igjen på 20 minutter.
Iallefall hoftene, leggene får vi se ann.

Skal også innom Løplabbet for å få anbefalt noen nye løpesko. Blir nok bra!

Målet nå blir å holde formen frem til Langrennsesongen. Jeg vet at Langrenn ikke skrives med stor L, men jeg har en egen gramatikkregel som gjør at jeg må ha stor forbokstav på ting jeg liker Veldig. Feks. Langrenn og Jul!

Kommentarer

Leggevondt er en helt normal oppstartsvondt.

Marius hadde akkurat det samme, og han valgte å kjøpe seg nye sko med riktig pronasjon og sånn. Det hjalp han veldig, så nå er det bare småvondter igjen :)
Lin sa…
Kult!
Så han slet med leggene han og?
Ja så nå er jeg i gjengen jeg og! :)