Endelig igang med lesing - hagedesign


Jah så er jeg altså skikkelig student. Jeg har fått meg studentkort, studentnummer, og et lass bøker.
Skisseblokker i alle størrelser, linjaler i de merkeligste former, blyanter i 12 forskjellige hardheter og fargeblyanter er nå innkjøpt og testet.

Jeg har lest meg igjennom: Planter gjennom historien og er nå igang med plantesamlere. Her er det selvsagt veldig spennende å lese om Carl Linnaeus og hans oppdagelser og plantesystem.
Også spennende å lese om oppdagelser som Magnolia, Sjasmin og Amaryllis.
Historien til Royal Horticultural Society og selvsagt Kew Gardens er godt dekket :)
Dette er stas lesing!

Neste på planen er navning av planter. Jeg gleder meg spesielt til det!

Jeg hadde egentlig tenkt til å legge inn notatene mine her på bloggen, men jeg tror det er nokså tørt for de fleste. :)

Kommentarer

Anonym sa…
Begynt på Ås?
Lykke til med lesingen!
Jeg vil gjerne lese notater!

Hilsen Line i Ås
Red Hobbitt sa…
Så spennende med hage-plante-studier. Lykke til!
Det ligger en award til deg i hverdags-bloggen min. Ønsker deg ei flott påske
Anne :) sa…
Spennende!
Lin sa…
Line: Neida går på en engelsk skole som heter KLC :)

Red Hobbitt: Tusen takk!! Det var stas!
Linda sa…
Blir glad om du legger ut notater:) Så kan jeg lære litt og:):) Spennende det du gjør:) Klem
bubbs sa…
Vi vil gjerne se notater! :D