ROI og siste konferansedag

I dag var siste konferansedag og dagen startet som i går. Muligens litt mer sliten! Endene var på plass og ordnet og stelte! De hvite dottene er altså ender :)


Å kantskjære bedd er veldig vanlig her i England. Det gir et veldig stelt inntrykk synes jeg!


Siste frokost på Pret!


Det var masse nyttig og lære før lunsjen i dag. Intranet Usability var det i dag!
Handlet endel om hvordan regne ut hvor mye tid dine ansatte bruker på Intranettet. Så om man endrer noe, kan man regne om de nå da er blitt mer effektive eller ikke. En slags svær ROI (Return of Investment) utregning! Veldig bra synes jeg!

På vei hjem ruslet/løp jeg fra konferansen ved Victoria Station til Waterloo Station. Ikke en fredelig tur! Et svært lass turister var på plass! Ikke så uventet, hadde bare ikke tenkt på det før jeg dro, og da ble det masse sorry, excuse me ... osv.


Et par demonstranter også! Smart plassert! Siden fotografene allerede er på denne plassen for å fotografere Big Ben og kirken, så får jo de også masse omtale og blest. Blir litt som å ha demonstrasjon ved Operaen i Oslo.


Uuuut på tur! Gikk en skikkelig 3 timers tur og rakk knapt tilbake før det var bekk mørkt. Det dumme her er at det ikke er gatelys. Ikke på landet og ikke i villagen. Så om du skal ut MÅ du ha med lommelykt. Det hadde jeg ikke. Lett å bli roadkill, men denne gangen gikk det fint. :)

Kommentarer

Så godt det var å se bilder og lese om England. Vi har lagt ferien dit i år, og gleder oss veldig.
Du har en fin blogg, og jeg er innom her fra tid til annen.

Alt godt, og god pinse, fra Eirin