Flotte Irisene mine i Juni

Jeg elsker Iris!
Jeg har kjøpt masse planter over en lenger periode. Noen har dødd, noen overlevd, få har blomstret da jeg har flyttet dem maaange ganger, og det liker de som kjent ikke.
Så jeg har her noen bilder, og under finner du en liste over de jeg har og har hatt/kjøpt. Kan du hjelpe meg å linke dem? Den nydelig kremgule kjøpte jeg på Ramme i fjor høst, og den har jeg ikke navnet på desverre, vet du? Om du var på Ramme i fjor høst og vet hvem som solgte Iris er jeg intressert i det og!


Bilde 1


Bilde 2


Bilde 3


Bilde 4


Bilde 5


Bilde 6


Bilde 7




Iris Ensata Eishii
Iris Chrysograpehs Stjerneskudd (Bilde2?)
Iris Versicolor White Veined Puple
Iris Pumila Dvergiris
Sibiriris Cambridge
Sibiriris Sparkling Rose
Sibiriris Blå
Sibiriris Silver Edge
Sibiriris Snow Queen
Sibiriris Memphis Memory

Kommentarer

Tove sa…
Kjempeflotte iriser. Får aldri n ok av dem :-)
Lilly sa…
Tror nr 1 er silver egde og nr 2 er stjerneskudd
Lin sa…
Hel enig Tove!
Takk Lilly, jeg tror også det :)