Trene valpen / hunden effektivt

Vi skal nå begynne å oppdra oss selv og fine Cleo. Vi begynte på valpekurs i går.
Jeg vet at vi skal gå for positiv forsterking som metode, men som gammel hundeeier er jeg nok bedre på straff metoden. Jeg synes derfor disse videoene var veldig kjekke. Nyttige verktøy for å forstå hvordan positiv forsterking fungerer i praksis.

Jeg synes særlig alle disse videoene er gode, men dette er mine favoritter og områder vi skal jobbe med i tiden fremover!!

Sitt


Lære valpen første steg i innkalling


Sosialisering av valpen - møte folk


Å lære hunden å ikke trekke på tur


Trene på å få besøk uten at hunden hopper eller bjeffer


Lære hunden slipp og å ikke vokte eiendeler


Burtrening

Kommentarer

Utrolig å se hvor fort hundene lærer! Og hvilken læremester! Lykke til dere to i første klasse!
Lin sa…
Tusen takk November-Symra!