Rosedag i Freiaparken


I dag Lørdag var jeg i Freiaparken på rosedag.
Må vel si at jeg ikke ble veldig fortryllet av selve parken. De fleste rosene var lave og i knehøyde og ikke slik som jeg forestilte meg. Sånn går det når man har reist for mye. Jeg hadde med meg rosebilder i hodet fra Parc de Bagatelle i Paris, og det blir jo HELT feil på våre breddegrader. Men vakre roser fant jeg. Fant dog ikke ut hva denne store rosa het. Håper å rekke innom igjen i morgen for å handle mer. Mer mer mer! Det var helt greit utvalg av roser. Og alle struttet av sunnhet og blomstret flott alle sammen.

Fikk handlet 1 ny Peace i blomst og en Rød klatrer Santana til mamma. Betalte 100 for hver av dem og var rimelig fornøyd med det!
De som solgte roser var grossisten E-planter og jeg har hørt mye bra om dem, så da får vi håpe det blir suksess.

Santana


Peace (Fredsrosen)

Kommentarer