Hvor ble det av ferien?


Så har det vært ferie og vi har nå landet tungt i en haug i hverdagen.
Hverdagen kom noe brått på i år etter en sånn lang og regntung sommer. Jeg har lest minst 2000 sider i sommer og sittet bom stille i soffaen på hytta og i Sverige og lest og lest. Veldig veldig deilig. Men sommer har vi nok ikke hatt. Jeg kjenner behov for sol og varme på kroppen, og om jeg ikke tar helt feil, håper jeg på en høsttur i sept/okt.

Jeg har også fått lekt meg med det nye kameraet mitt, veldig spennende, men akk så mye å sette seg inn i! Trenger en kameraordbok!
Jeg er veldig fornøyd med kameraet, men føler at jeg trenger en bedre makrolinse samt en bedre tele. Begge med innebyd autofokus. Og det er jo skikkelig billig :)

Hagen er fortsatt ikke på sitt flotteste det er fortsatt mye knopper å gjøre!
Må begynne å planlegge løk og knoll – innkjøp!! Shopping shopping! Æ glær mæ!

Kommentarer