Reddet av klister igjen!

Etter en nydelig helg på fjellet (Hafjell) var det ganske ordinært å gå Frognersetern - Ullevålseter i dag. Med skikkelig god fantasi kunne man kanske si at man kunne skimte ruinene av noen gamle skiløyper, men lett var det ikke. En annen spennende ny funksjonalitet var bekker. It´s not a bug its a feature! Hyggelig å få vasket skiene under og oppå, og skiskoene, og sokkene og skibuksen. Høyvann i bunn av flere bakker :)
Deilig å endelig å ha funnet den forsvunnede pulsklokken, så jeg hadde noe mer enn tåke og bekker å feste øynene på :)

Men når all klagingen er over må jeg si at det er nydelig å være ute og deilig å bruke kroppen som funker som den skal om dagen!! Og klisteret for våt kornet snø satt som et skudd. Jeg blir stadig mer og mer forelsket i klister.

Turen i helgen gikk til flotte Hafjell og for meg som aldri har gått langrenn på fjellet var det ganske så magisk! Første dagen gikk vi runden rundt Reinsvann. Bilbo syns det var litt vel drøyt og nektet plent å bli med på turen rundt Hafjell på søndag. Eirik og Felizitas delte lørdagen med meg på langrenn mens Jacob og Pål sto alpint. Deilig å ha noen å gå sammen med for en gang skyld!


Kommentarer