Ny hage

Ja så har vi kjøpt oss ny hage i Langhus. Gosj så fint det skal bli. Tegningen er klar, men foreløpig analog.
Dette blir knall.

Roser, Rhododendron, tonner av løk, Epletre, Grønnsakshage, Urtehage, Drivhus, Clematis, tonner Allium, Daphner, Viburnum og masse snøklokker står på ønskelisten.

Også kommer det svære spørsmålet...... Er det Iberiadjevler der?
Jeg tør jo ikke ta med noe herfra dersom det ikke er Iberia der ute. Også må jeg kjøpe gressklipper. Og vi skal ha plattinger, en med tak og en uten. Gosj og gosj. 1 mål med rein morro!!!!!

Så så så så frø!
Også skal vi få tatt noen jordprøver, finne PH. Er litt sånn skogbunn jord der. Iallefall veldig mye bedre enn den stive blåleira vi bor i nå :)

Bildet over viser huset fra vest mot øst. Platting og drivhus må jo på Sydsiden, dvs høyre side av dette bildet om jeg ikke er for trøtt til å navigere :)


Her står fotografen på sydsiden på plattingen uten tak og tar bildet av huset. Og ikke er det noen platting der ennå heller :)

Her skal vi bo i mange år og få det såååå fint til sist!

Kommentarer

Marius sa…
Gratulerer masse med ny hage - blir sikkert super-bra :-) Personlig er jeg storfornøyd med at vårt nye hus bare har 50 kvm hage ;-)
yeeee og jippi :D
gratulerer med eget hus og skikkelig med hage!
Jeg kjøpte jo hagen her for noen mnd siden, og har vel aldri hatt det bedre i mitt eget hjem :D

(markblomst)