Manuellterapi er magisk!

Ja så har jeg hatt nok en magisk opplevelse med manuell terapi.
Ståle Hauge i Sandefjord har jo hjulpet meg to ganger tidligere, og pga laaang reisevei forsøkte jeg denne gangen NIMI på Ullevål Stadion. Det ble jeg tildelt et terapaut Peter som kunne trylle lik Ståle. Etter en halv time med noe titting, bøying, tøying og noe ubehaglig knekking var alt på plass.
Jeg har vist nok trent feil og opparbeidet en masse muskler på helt feil sted i ryggen. Ryggen får ikke gjøre jobben sin og derfor var det helt låst nederst i korsryggen.
Ikke nå mer... Nå er jeg MYE MYE bedre og skal på jobb i morgen.
Gosj så glad jeg er for det.

Terapauten nevnte noe om at jeg kanskje ikke var så ung lenger. MAKAN, jeg er som en ungsau å regne! Jeg har skjelden (les aldri) følt meg så sprek og energirik som nå. Må bare akkurat lære å trene riktigere. Så onsdag i overimorgen DA skal jeg tilbake og suge til meg lærdom og øvelser. Så skal det nok bli skikk på treningen igjen. Sykkern håper jeg å trille ut på jobbveien igjen mandag neste uke SENEST!
Nå er jeg lei av å ligge. Nå skal det beveges!

Kommentarer