TopShop i Norge!


Endelig... er TopShop på vei til Norge!!!
Jeg har vært trofast kunde i en del år. Har handlet utrolig mye kult der. Selv hunden min Bilbo har en ribbestrikket grønn høyhalser fra TopShop. Til kalde vinterkvelder (han går skjelden i klær)!

Jeg har handlet mest i flaggskipbutikken i London, men også vært innom i Gøteborg.
I London er prisene omtrent som HM her. I Gøteborg er prisene omtrent som Mexx her.

Det kule i Londonbutikken (Flaggskipet), er at de har bruktavdeling (flotte merker og masse kule vesker og sko), designeravdeling (små og upcomming designere), jobbtøy (dresser og slikt med en litten vri), enorm jeansavdeling og soffatøy (joggedresser osv). De har ALT. Smykker, vesker, hundetøy, pentøy, ballkjoler og utrolig kuuuule jeans selv for låvedørfolk som meg :) De har tilogmed en frisør som fikser sveisen din, om denne falt ned når du prøvde en høyhalser.

Om du ikke orker å vente til TopShop kommer til Norge i oppstarten av 2010, og besøker butikkene i London, kan du prøve å snakke norsk til de som jobber der. Som her er det nemlig flere svenske butikkmedarbeidere der, enn britiske. :)

Les mer om norgeslanseringen her >

Når det er sagt så er jeg ikke bombesikker på at jeg liker at alle krembutikkene kommer til Norge. Da leien her er dyrere enn ellers, så blir prisene på klærne likeså. Dersom TopShop faktisk åpner her så er de favorittbutikk nummer fire. Først Esprit, Indiska og Zara. De som da gjennstår er: COS, Jack Wills, GAP, Urban Outfitters og Pink.
Hmmm har på følsen at jeg har glemt noen? Kanskje Zara Home? Barbour?
Egentlig syns jeg det er veldig stas å kunne reise bort å handle. Slå det sammen med et besøk på et koselig B&B på landsbygda rett utenfor London. ;)

Kommentarer

Psst! Zara Home finner du hos Ellos..