Grattis med dagen


Det er mye bra folk som har bursdag i påsken!
Ewan McGregor blir 39 i dag. Egentlig er jeg skrekkelig i mot alt som har med skuespilleres privatliv å gjøre, så jeg skal ikke grave noe mer rundt det private :)






MEN over til det som nå er litt intressant:
Han er altså nå aktuell i tre filmer på kino.

I Love You Phillip Morris
Og jeg som liksom ikke kan fordra Jim Carrey (bortsett fra The Truman show), jeg må jo se denne filmen og.


The men who stare at goatsJeg har sett denne filmen og skulle virkelig ønske at jeg kunne anbefale den.... det kan jeg dog ikke. Bare rot og rør :) Jeg tror dog de hadde det utrolig gøy når de spilte den inn!

Denne The Ghost Writer kommer nå straks om hjørnet!
Denne er nok den eneste jeg har noe særlig forventninger til av disse tre :)

Kommentarer