Detox Dag 2

Så er dag 2 over og jeg må nok innrømme at jeg har jukset to ganger.
Jeg har spist tre faste måltider i stede for 2. Jeg kjøpte en fantastisk god salat på BIT til middag i dag, men så orket jeg ikke å spise opp hele, så da ble det igjen noe til kvelds som jeg ikke klarte å hive.
I morgen skal jeg starte opp med kun 1 fast måltid pr døgn, og det blir lunsj!
Lunsjen skal jeg tilbringe med fine venninne Anne som jeg ikke har sett på maaaange år!
Blir kos! Posthallen skal få bryne seg på meg og mine sære matbehov :)

Dagens meny:
Frokost: Jobbjuice (det vi hadde på jobben i farten) 4 snacks gulerøtter, 2 epler, 2 pærer)
Lunsj: Salat med Issalat, ruccola, butterbeans, kikerter, agurk, samt laks.
Middag: Salat fra BIT med ALT :) Ikke kjøtt, dressing, ost, paprika og tomat, men nesten alt annet. 3 slag bønner :)
Kvelds: Resten av BIT salaten + 2 ss olivenolje ved sengemontering :)

I dag har jeg ikke hatt noe vondt i hodet slik jeg var sikker på at jeg skulle få! Det setter jeg VELDIG pris på! :) Har også klatret i dag. Trøtt og slapp, men kom dag et stykke opp i vanskeligveggen!

Denne låta fikk jeg dilla på på jobb i dag! Passer bra til ikketenkejobbing!

Kommentarer