Detox dag 3

Beklager litt disse postene om Detox, men må logge alt for neste og neste gang!
Kommer noe mer spennende i morgen!

I dag har vært en god dag! Jeg føler meg virkelig on top of things! Jeg har energi, hodepinen glimrer med sitt fravær og jeg kan formelig kjenne energien våkne!! Jeg måtte konsentrere meg for å ikke reise meg opp å danse på jobben når favorittlåta kom på radioen :)

Fantastisk koselig lunsj på fine Posthallen! Det er et bra sted å spise lunsj! Ikke verdens koseligste lokaler, men bra mat, glitrende service og gode priser!

Cæsarsalaten ble mitt eneste faste måltid i dag, og det var ikke det minste vanskelig! Det er nesten påfallende hvor mye lettere denne Detoxen er denne gangen i forhold til den første!

Dagens meny:
Frokost: Juice med 1 rødbete, 1 svær gulrot, 2 epler, 1/2 sitron uten skall og Ingefær. (siden rødbeter er så høyt anbefalt mot kreft bruker jeg denne mest)
Lunsj: cæsarsalat uten bacon, dressing og krutonger.
Middag: 1 stor Mango Breeze Smoothie med Mango, banan, kokosmasse/melk, nypresset appelsin og eplejuice!
Snacks: hasselnøtter og mandler

Jeg fikk også handlet inn litt hvit og grønn te til pulten min på jobben. Gunpowder, Gresshoppe og Sitronella het disse :) kjøpte også med meg en kopp med eksklusive Sølvnål inn på Kino :) den var god!

Kommentarer