Detox dag 4 - en ikke like enke dag

Ja så kom en litt tung dag, det var vel bare å vente etter oppturen i går. What goes up, must come down osv.
Fortsatt ikke noe særlig hodepine, litt lite energi, men også begynnende forkjølelse :(

Dagens meny:
Frokost: Smoothie med banan, jordbær, nypresset appelsinjuice, 1 skje med grønt pulver (Superfood) og litt rismelk
Lunsj: Stor deilig salat med: linser, sukkererter, issalat, ruccola, agurk og balsamico og olivenolje
Dessert: skiver laks ;) nam nam
Middag: Juice av Gulrot, 2 epler, 2 klementiner, 1/6 del cantaloupemelon, 1 bukett broccoli, 1/4 del sitron og 1/4 del agurk. (ikke noe god, agurken ødelegger alt, men renser vist nok godt)
Kvelds: te og rismelk
Snack: En stoor pose mandler

Det er ikke noe stas å lage vanlig middag til Jacob når jeg er på denne kuren, og særlig ikke det jeg er veldig glad i selv. Må ta meg skikkelig sammen.
Og det å ta seg sammen er jo noe av grunnen til at jeg gjør denne detoxen. Vise meg selv at jeg har kontroll over meg selv. Noen ganger virker det nemlig ikke slik...
Det faste måltidet lunsj!

Ingredienser til juice!

Kommentarer