Ønskeliste til vårhagen

Det er så mye fint å få til hagen!
Fra topp venstre
Jeg har lenge ønsket meg et marihønehotell, dette er fint synes jeg! Får nok bli med hjem fra hagemessen eller en tur til Solfang  :)

Denne koppen har jeg og elsker den!!! Den er fast følge i hagen og på planterommet!

Jeg har en pittelitten buskbom, og når den blir større skal den formklippes, det gleder jeg meg til!
Disse saksene lages av blant annet min hageredskapsfavoritt Burgon & Ball. igroshage.no selger dem

Haws kannene koster en liten formue, og det er nok noen år til jeg har råd til en av dem, foreløpig får jeg bare drømme om den utrolig vakre strålen den lager :) Solfang fører kannene i Norge.

Hunter lager hagesko i tillegg til altfor trange gummistøvler. Disse skoene siklet jeg på i butikken i Wisley Gardens. De hadde desverre ikke min størrelse! Jeg trenger hagesko som kan spyles, men som er harde nok til å hoppe på en spade med :)

Gode hansker er viktig. Særlig om vinteren når Kristhornkransen skal opp på døren.
Disse heter Ladies 'Winter Touch' Gold Leaf Garden Gloves. Jeg har prøvd dem og de er nyyyydelige!

Kommentarer

Anonym sa…
Hei.
Vet at Lille Vinkel Sko har Huntersko. (www.lillevinkelsko.no).
Tror de også er på tilbud på outleten de har på Vestby, men er litt usikker. Hunter har også to modeller som er bredere i leggen.