onsdag, november 16, 2011

Lys

Gosh så flott det er ute nå!

Jeg må innrømme at all tåken og frosten som veskler om hovedrollen ute nå gjør en glitrende jobb, og får meg til å ville la all hverdag være og bare finne frem kameraet og skyte og skyte gode bilder. Komposisjonene står i kø og sloss om å være stjernen!

I stedet blir det mens hunden min Bilbo gjør sine ærend på morgen og kveldsturer at jeg drar frem telefonen og knipser det jeg rekker i forbifarten. Her er ett utvalg!
Day and night!









4 kommentarer:

Mari Anne sa...

Å den skigarden, det er en sånn jeg ønsker meg.

Du er nå veldig god til å se motiver da.

julebord sa...

hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

Anonym sa...

Veldig fine bilder :O)

Mvh UnaCita (Hagegal)

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Flotte bilder, og for en søt hund! Jeg liker så godt sånne "heimstrikka" hunder med krøllete pels! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...