Påskeliljer, mynterøtter og kamohunden

Gosh så spennende å henge i hagen.
Det er ikke stort nyttig baken min duger til nå med halebensbrudd, men noe har jeg fått vært ute å tittet på alt som skjer. Dette er status fra helgen som var!

Snøklokkene mine!


Påskeliljene er også på vei ser du!

Fiiiine krokus med vakre tegninger!


I barnehagen vegg i vegg med drivhuset har jeg ett lite opphøyd bedd jeg kaller og bruker som  barnehagen. Her bor det nå kun 6 Gerianium Pheum. 

Bilbo har perfekt camo drakt for tørt dødt gress!



Om du har gjort dette selv så kjenner du kanskje igjen røttene. Dette er en stor kurv full av mynterøtter/avleggere. Hele kjøkkenhagebeddet mitt er fylt av disse. :) Ikke nå lenger! 





Kommentarer

Aina Strand sa…
Jo takk, har hatt mine runder med plukking av mynterøtter :-P
Flotte vårbilder!
Ønsker deg en fin fredag :-D
Snuffeldyret sa…
Uff da, knekk på halen.. Men vår har du iallefall! Hos meg må det smelte litt mer før jeg kaller det vår.