En hager med ambisjoner

Jeg leste nyss om Permakultur at komposten burde plasseres i Sone 1 (området nærmest huset)
Og at dersom den ikke så vakre komposthaugen var plassert der, tilsa at personen som eier hagen er en ambisiøs hager.
Som du ser på bildet som er tatt 4 meter fra inngangsdøren min... Jeg er Ambisiøs med stor A!
Til mitt forsvar så kan jeg legge til at dette pleide å være dekket av bartrær og var tidligere ikke synlig. Frem til i fjor.
Under topplaget du ser her er det gull! Masse deilig kompostjord som lukter skog slik den skal!
Ja også har jeg hatt vondt i halebeienet så derfor er den ikke dratt utover.
Ja og dessuten så skal jeg bare akkurat kjøpe en sånn der hakketings til å dra utover med.
Skal gjøre det altså!
Snart!!!

Kommentarer

Mari Anne sa…
Kjenner jeg deg rett blir dette et av hagens vakreste områder. Kompostplassen trenger ikke være stygg. Vår kompostkasse står så nær inngangsdøra at jeg ikke trenger å ta på meg sko, ingen kommenterer det.
Snuffeldyret sa…
Du får snekre noen fine binger a la Marosa, så blir det nok staslig skal du se!
Og dessuten, alt i en hage kan vel ikke være lekkert?