Hagefoto med annen linse

Jeg har ei linse liggende. Den er gammel og til ikke digitalt speilrefleks kamera. Bare på morro og kanskje for å lære litt mer så har jeg brukt det i hagen et par dager. Veldig uvant å måtte flytte bena og nesa så masse! Her er noe av det som blomstrer hos meg nå!

Narcissus thalia

Narcissus jonquilla er sååå søte. Også sprer de seg fort fort! Tror jeg har kjøpt dem på Plantasjen.

Narcissus jonquilla



Disse åhhh så kule Ruteliljene har jeg fått av snille Mari Anne. Det er virkelig klasse over disse.



Og denne fine Helleborusen som helt har mistet fargene sine har jeg fått av Inger Karin.
Hagegale er snille og gavmilde!

Disse fylte veisene har jeg faktisk kjøpt selv. Drageland må være min favorittnettbutikk i Norge! 

Og her står katrestativene å venter på bønner, sukkererter og tomater. Luftløken jeg har fått av snille Snuffeldyret er på plass sammen med ett lass Rosenkål som jeg er så glad i! Ja også poteter dah!
Blondie sees i bakgrunnen veldig bissi med å klippe gresset. Veldig travel dame nå før 17. mai :)



Kommentarer

Turid sa…
For en fin kjøkkenhage du har, de stativene var lekre, er ikke det samme med bambusrør og hyssing som jeg bruker. Blondie må da være enhvers hageeiers drøm ;)
Ha gode dager i hagen.
Lin sa…
Tua: Det er bambuspinner! Er bare en trekopp på toppen. ;)
Blondie er min manns drøm. Lettvindt, men tungvindt! :) Man må flytte tråden hennes hver gang man anlegger ett nytt bedd og det gjør jeg ofte. Batteriet går ut og må byttes ofte. Hun elsker alt som ligger på plenne, feks hundebånd, luer, potter med små skatter og alt annet. Tygg tygg... :)
Men det er veldig beroligende å sitte å se henne jobbe med ett glass vin i hånden :)
Lin sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sunniva sa…
Mange fine bilder. Rutelijene er kjempefine, har dem i år selv for første gang.
Så først i dag at du lurte på enkel måte å lage hønehus. Den enkleste måten jeg vet om er å kjøpe en dukkestue på finn.no, det holder i massevis og er fine å se på også. Så kan man bestemme selv om man bruker hele eller avgrenser den litt inni så det blir plass til fór lager der også. Du kan gjerne komme å se hos oss hvor enkelt vi har gjort det, bare brukt ting vi hadde fra før.
Ha en fin dag :-)
Lin sa…
Det hadde vært kjempekoselig og nyttig Sunniva! :)
Takk for det!
Jeg tar kontakt!