Treningsdagbok Silke



Jeg har fått meg en ung uinridd Frieser hest på helfor (låner en hest ett år eller mer) og tilbringer masse dager i stallen.
Jeg er langt fra ferdig med haging og som vanlig vil denne bloggen være fylt til randen med hagestoff også fremover. 
Så bare sånn for å holde orden i postene ja så har jeg lagt alt stoff om Frieseren Silke og mine strabaser på en egen blogg. Den finner du her >

Den er nok også litt for spesielt interesserte da jeg skriver der 2-3 ganger i uken og ganske detaljert. Mest for egen og hestens eiers del, men også for andre som vil henge med og se hva vi driver på med!

Ellers skal jeg i gang med såing av Tomater og slikt neste helg! Da kommer det post om det her!

Kommentarer

Åshild sa…
Så artig å lese om hest. Til forskjell fra to av søstrene mine var jeg ikke så opptatt av hest da jeg var barn, men har tenkt på at det er trist det ikke lengre er hest her på gården. Innser at det er mer arbeid enn jeg ville vært villig til å bruke.
Lin sa…
Åshild:
Ja det er mye tid som går med. Men når man er sååååå hestegal som meg, så er det ikke jobb, det er en ting jeg gleder meg til hver dag!
stallnilsen sa…
Gratulere med ny hest, den var vakker :)'

Skal titte innom der og :)'

Ha ei fin uke.

Lisbeth :O)