Fotosafari - Oslo Barcode

Jeg er søren ikke sikker. Er det flott og kult, eller er det bare trist. 
Nå som de først står der og jeg ikke får en park der, ja så må jeg vel kanskje innrømme at det er ganske så flott?  Hva synes du?

Braille på Operaveggen. Flott dag og knall himmel!

Her står vi på Sørenga og tar bilde av Barcode ute fra Sørenga. Vanskelig å få bort alle kraner og søppel som er krydret rundt disse byggene. 

Disse terassene på Sørenga er jo veldig morsomme dah! 


Middelalderen glitrer med sin tilstedeværelse 
Det nest kuleste bygget i min bok


Og takk til snille Jan Sølve som lokket meg med ut av hagen!

Kommentarer

Marie sa…
Hver sin smak, men jeg synes det er trist. Oslo har nok areal til å bygge moderne bygg på om de bare ville ist.f. å legge de midt inni den gamle bebyggelsen.